top of page

Procesul prin care identificăm cele 3 caractistici unice ale companiei noastre

Sinonime: diferențiatorii și propunere de valoare.


Sunt acele lucruri care te fac diferit și reprezintă armele tale în fața concurenței. S-ar putea să ai una sau două caracteristici unice comune cu alți competitori, dar nu poți avea 3 caracteristici unice comune nici măcar cu un competitor. Stabilește care sunt acele 3 caracteristici care fac compania ta să fie unică pentru clientul ideal (atenție, gândește din perspectiva clientului ideal).


Scopul nostru: concentrarea.


Cea mai întâlnită greșeală: să facem de toate, în toate industriile, pentru toți. Este un joc care nu poate fi câștigat.


Un exemplu. Cele trei caracteristici unice ale Southwest: prețuri mici, zboruri la timp și distracție. Este cunoscută povestea femeii care trimitea după fiecare zbor o scrisoare de nemulțumire. Una dintre scrisori a ajuns pe biroul directorului executiv. După ce a citit-o în maxim 60 de secunde acesta i-a scris:


Dragă domană Măr pădureț, ne veți lipsi. Cu drag, Herb.




22 afișări
bottom of page