28 Cum construim un Landing Page de vânzare
Suntem într-un proces, mai larg, prin care dorim să mărim numărul de prospecți = curioși. Îi dorim pe cei care corespund criteriilor clientului nostru ideal. Și, în același timp, avem cele mai mari șanse să le trezim interesul față de produsul nostru. Produsul poate fi unul material = marfă sau serviciu. Când vorbim despre produs, propunerea mea este să nu faci diferență între marfă și serviciu. Ambele sunt produse.
Ca să mărim numărul de prospecți, primul lucru pe care l-am făcut a fost să căutăm o agenție de marketing. După ce l-am găsit pe CINE, am făcut pași înspre CUM: am întocmit o scriere de beneficii.
Scrierea de beneficii ne oferă material de marketing pentru fiecare instrument de marketing. Primul instrument de marketing este o pagină online, pe care o numim Landing Page. Scopul acestei pagini este să trezească interesul. Scopul nostru nu este să vindem (facem acest lucru prin ofertă) și nici să prezentăm detaliile tehnice ale produsului (facem acest lucru prin specificație tehnică).
Atunci când lansăm produse clientul nostru ideal s-ar putea să recunoască problema care o rezolvă produsul nostru sau nu. Dacă este în stadiul de a nu cunoaște problema, atunci aceasta este în stare latentă față de el. Ca problema să devină reală avem nevoie să educăm publicul țintă, înainte de a propune o soluție.
Oricare ar fi contextul, nu cunoaște sau cunoaște problema, îți propun următorii pași:
Comments