top of page

Procesul lui CINE

Așa cum ai văzut ca să creștem o afacere în interiorul procesului de vânzare luăm în considerare câțiva multiplicatori: lansare de produse noi, numărul de prospecți, rata de conversie, media per comandă, numărul de tranzacții și randamentului. Pentru fiecare multiplicator ți-am dat procesul, cei mai buni pași ca să ajunge de fiecare dată la rezultat. Cât mai simplu, ieftin și rapid. În cele ce urmează voi lua fiecare pas din proces și îți voi spune ce ai de făcut.


Azi începem cu procesul lui CINE.


Mi se pare interesant cum atunci când merg la cineva în vizită iau în calcul acea persoană. Mă gândesc la lucruri simple: cea mai bună oră pentru vizită, ce cadou să cumpăr, este o familie sau nu, au copii sau nu, ce vârstă au copiii, duc flori sau nu. Și așa mai departe. Când sunt în afacere parcă are loc un scurt-circuit în mintea mea. Dintr-o dată nu mai există nimeni, decât eu și produsul meu. Nu mă miră că prima reație a clientului este să pună bariere. Lucru care îngreunează procesul de vânzare.


Am nevoie să știu cine este clientul meu. Nu doar să știu la cine mă aștept să vând. Am văzut nu o dată că m-am așteptat să cumpere de la mine x sau y. Printr-o analiză mai atentă am văzut că x nu a cumpărat niciodată de la mine, iar y a cumpărat puțin. Și cu foarte mari eforturi. Z cumpără de la mine. Cu Z facem și profit. Z nu îmi consumă emoțional angajații. fiecare este fericit. Deci Cine este clientul meu? Ce îi promit?







5 afișări

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating

Cluj Napoca, România

0040726697030

Copyright ©2022 de către Faptenuvorbe.

bottom of page