top of page

Procesul pentru Quiz

Din practică îți spun că un Quiz este cel mai potrivit instrument prin care să ajungi în cel mai rapid și simplu mod la cei mai mulți prospecți calificați (= acel prospect la care îi poți vinde în cel mai ieftin mod, cu prețul la care poți face profitul necesar creșterii).

Poate nevoia la care se adresează produsul tău este latentă. Printr-un chestionar poți transforma această nevoie latentă într-una reală.

Folosește un set de întrebări pentru a automatizarea procesul prin care identifici exact nevoia și soluția pentru clientul meu. Am în vedere în acest caz produsele care se configurează.

Quizz-urile trezesc curiozitatea în prospectul care nu te caută direct, dar are întrebarea sau triggerul în minte când urmărește un mesaj în mediul online.

Apelând la un chestionar faci economie de timp. Deoarece clientul completează singur. Printr-un set de întrebări poți face inclusiv interviuri. În acest mod stabilești tu, în discuția cu clientul, standardul pe care îl vrei de la răspunsuri.

O altă modalitate sănătoarsă de a folosi acest instrument este pentru a te asigura că echipa de vânzări urmărește cel mai bun proces pentru a vinde, adică procesul tău. Nu procesul pe care îl folosește intuitiv orice vânzător, dar nu ajunge neapărat la rezultat. Sau, ajunge la rezultat, dar nu atât de repede sau de ieftin, precum ai planificat tu.

Quiz-ul te ajută să mărești media per comandă prin întrebări care pun vânzătorul să vândă cu valoare adăugată. Aș folosi quiz-ul și în cazul unui serviciu. De exemplu, din practică îți spun, dacă folosești un quiz în service pentru procesul de constatare, vei reduce subiectivitatea și vei mări media per comandă cu 400%.



2 afișări

Comments


bottom of page