top of page

Procesul pentru reclame în Social Media

„Și la un buget de marketing te-ai gândit?” Așa am încheiat săptămâna trecută discuția despre reclame cu marketerul nostru.


În minte mi-au trecut toate gândurile posibile. Nu le-am dat pe gură, să nu descurajez. Mi-am amintit și de faptul că 50% din bugetul marketingului este gaură, iar 50% se poate, dar nu e sigur, să aducă rezultate.


După cum ai văzut a trecut o săptămână și încă nu am setat bugetul. Nici nu am mai trimis procesul despre reclame de marketing. Am încercat să reiau procesul, din nou și din nou, ca să văd oare nu m-am transformat peste noapte în Profet și pot prezice care este bugetul de marketing care aduce rezultate, fără clickuri pentru care eu plătesc, iar clientul îmi consumă banii.


În esență bugetul este o iluzie. Te gândești la viitor, estimezi niște sume și apoi le cheltui. Nu ai cum să știi dacă îți aduc rezultate. Secretul: testează.


În concluzie: nu am ajuns Profet. Așa că mai jos detaliez procesul pe care ți-l propun pentru a ajunge la reclame în social media care îți aduc acei prospecți la care este cel mai ieftin să și vinzi produsul tău și să și rămâi cu profit.





5 afișări

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page