top of page

Procesul penteru secvența de email

Emailul este unealta cu care ajungem cel mai rapid, direct în atenția clientului nostru ideal. Este mai invaziv decât o reclamă pe facebook, de exemplu. Dar activează direct în zona oceanului albastru, unde este clientul nostru ideal și unde avem oxigen, profit, pentru ca afacerea noastră să crească.


O întrebare care ajunge des la mine: câte emailuri să trimit? Oare nu se satură clientul de mine?


Nu este un răspuns la această întrebare, răsturnată în două. Dacă dai valoare clientului tău, nu s-a săturat de tine. Dacă clientul nu vrea să citească azi ce ai scris, poate amâna. Nu e obligat să facă nimic. Dar nu îl spama și dă-i posibilitatea să aleagă să se dezaboneze.


Majoritatea abandonează secvențele de email, deși sunt unelte puternice, care atrag prospecți sau măresc numărul de tranzacții, cu utilizare continuă. Oricâte alte unelte aduc alte platforme, emailul rămâne tot email, tot o scrisoare. Ne place să scriem scrisori, ne place să citim când cineva ne scrie.


Cum arată procesul pe care ți-l propun?




2 afișări

Comments


bottom of page